Gaming News

Προτεινόμενα

Το mobile gaming αποδεικνύεται χρυσορυχείο συγκέντρωσε περισσότερα χρήματα το 2021 από ό,τι το gaming υπολογιστή και κονσόλας μαζί

ff banner

gaming-news-income

Σύμφωνα με μια έκθεση που δημοσιεύτηκε από το Newzoo, τα παιχνίδια για κινητά συγκέντρωσαν έσοδα 93,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων (81,5 δισεκατομμύρια ευρώ) το 2021. Τα έσοδα αντιπροσωπεύουν το 52% των συνολικών εσόδων από παιχνίδια για πέρυσι.

Οι κονσόλες και οι υπολογιστές, από την άλλη πλευρά, απέφεραν 50,4 δισεκατομμύρια δολάρια (44,07 δισεκατομμύρια ευρώ) και 36,7 δισεκατομμύρια δολάρια (32,07 δισεκατομμύρια ευρώ) αντίστοιχα.

Σύμφωνα με μια έκθεση που δημοσιεύτηκε από τον αναλυτή της βιομηχανίας παιχνιδιών Newzoo, τα παιχνίδια για κινητά αποδεικνύονται χρυσωρυχείο για τους προγραμματιστές βιντεοπαιχνιδιών καθώς το τμήμα απέφερε 93 δισεκατομμύρια δολάρια (81,26 δισεκατομμύρια ευρώ) το 2021, μια σημαντική αύξηση σε σχέση με τα έσοδα από τις κονσόλες βιντεοπαιχνιδιών και Η/Υ.

Οι κονσόλες παιχνιδιών και οι υπολογιστές ήταν υπεύθυνοι για 50,4 δισεκατομμύρια δολάρια (44,04 δισεκατομμύρια ευρώ) και 36,7 δισεκατομμύρια δολάρια (32,07 δισεκατομμύρια ευρώ) αντίστοιχα. Συνολικά, η βιομηχανία παιχνιδιών τα πήγε πολύ καλά το 2021 καθώς συγκέντρωσε 180,3 δισεκατομμύρια δολάρια (157,5 δισεκατομμύρια ευρώ), σημειώνοντας αύξηση 1,4% από έτος σε έτος.

Είναι ενδιαφέρον ότι όπου τα έσοδα από κινητά παιχνίδια αυξήθηκαν κατά 7,3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, τα έσοδα για υπολογιστές και κονσόλες συρρικνώθηκαν κατά 0,8% και 6,6%. Το Newzoo επισημαίνει τις καθυστερήσεις των παιχνιδιών και τους περιορισμούς της αλυσίδας εφοδιασμού ως αιτία για τη συρρίκνωση της αγοράς των κονσολών και των υπολογιστών.

Επιπλέον, η περιχοή Ασία-Ειρηνικός, και συγκεκριμένα η Κίνα, έφερε τα περισσότερα έσοδα από παιχνίδια για κινητά. Σύμφωνα με την ανάλυση του Newzoo, η Ασία-Ειρηνικός ήταν υπεύθυνη για 59,8 δισεκατομμύρια δολάρια (52,25 δισεκατομμύρια ευρώ), το 64% του συνόλου των εσόδων από παιχνίδια smartphone από το 2021. Από αυτά τα 59,8 δισεκατομμύρια δολάρια, η Κίνα μόνο υπεύθυνη για 31,8 δισεκατομμύρια δολάρια (27,79 δισεκατομμύρια ευρώ). Οι ΗΠΑ και η Ιαπωνία ήταν η δεύτερη και η τρίτη μεγαλύτερη αγορά παιχνιδιών smartphone με έσοδα 15,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων (13,19 δισεκατομμύρια ευρώ) και 13,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων (11,97 δισεκατομμύρια ευρώ) αντίστοιχα.

Λοιπόν, ποιος είναι ο λόγος που η Κίνα ηγείται του τμήματος παιχνιδιών για κινητά; Σύμφωνα με πληροφορίες, η διεθνής άνοδος των Κινέζων προγραμματιστών παιχνιδιών και η δημοτικότητα παιχνιδιών όπως τα PUBG Mobile, Call of Duty Mobile και Genshin Impact. Μαζί, οι προγραμματιστές του PUBG Mobile (Tencent) και του Genshin Impact (Mihoyo) κέρδισαν 18 δισεκατομμύρια δολάρια (15,73 δισεκατομμύρια ευρώ) από τη διεθνή αγορά.

Τέλος, η Newzoo βλέπει τα έσοδα των παιχνιδιών Android και iOS να αυξηθούν στα 116,1 δισεκατομμύρια δολάρια (101,44 δισεκατομμύρια ευρώ) έως το 2024 μέσω της τεράστιας ανάπτυξης στη Μέση Ανατολή και την Αφρική και τη Λατινική Αμερική.

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

Ανακοινώθηκε το Apple iPhone SE (2022) με chipset ...
Τα Xiaomi 12 Pro, OnePlus 10 Pro με τον Snapdragon...